W piątek, 22 września odbyła się konferencja prasowa Orientany w Burda International Poland, gdzie prezentowałam nowości Bio Maski Esencje. W pięknym biurowcu przy ul. Marynarskiej zorganizowaliśmy spotkanie z azjatyckim poczęstunkiem i testowaniem nowości, ale nie tylko. ?
Była to okazja aby osobiście opowiedzieć o tym jak powstała marka Orientana i jaka jest jej pozycja na rynku kosmetyków obecnie. Nie obyło się bez dyskusji na temat trendów kosmetycznych, w które Orientana bardzo się wpisuje – zainteresowanie kosmetykami azjatyckimi i samą Azją oraz ewolucja klientów w kierunku kosmetyków naturalnych. Mówiłam też o tym, że coraz więcej klientów potrafi odróżnić kosmetyk naturalny od chemicznego. ?
Nasze kosmetyki zawsze wzbudzają mnóstwo pozytywnych emocji i tak było tym razem. Obecne na spotkaniu panie z magazynów kobiecych Gala, Elle, Glamour, Claudia, In Style, panie z magazynów poradnikowych Samo Zdrowie, Dobre Rady, i co nas bardzo ucieszyło, Slowly Veggie, a także panie z portali internetowych zarządzanych przez Burda International Poland bardzo pozytywnie przyjęły nasze nowości.
Piękne zapachy podziałały jak aromaterapia i urzekły panie dziennikarki, które zadawały mnóstwo eksperckich pytań na temat kosmetyków, sposobu produkcji, doboru składników roślinnych. Zostałam mile zaskoczona ich wiedzą na temat kosmetyków, a także znajomością marki Orientana. Tak, tak jesteśmy kosmetykami, które panie dziennikarki nie tylko testują ale też i używają. ?