6 marca odbyła się kolejna konferencja prasowa, na której prezentowałam nowości marki Orientana. Tym razem spotkaliśmy się w redakcji Edipresse Polska przy ul. Wiejskiej.
Edipresse to grupa mediowa obejmujące takie magazyny jak Viva, Uroda, Party, Flesz, Przyjaciółka, Pani domu, Mamo to ja i wiele innych. Edipresse jest też liderem w tworzeniu serwisów internetowych dla kobiet, zarządza takimi portalami jak wizaz.pl, polki.pl, viva.pl. Chcieliśmy, aby informacja o nowościach dotarła do Was w jak najlepszym wydaniu.
Panie dziennikarki były bardzo zainteresowane nowymi kosmetykami do twarzy z serii BIO AYURVEDA. Urzekło je ich działanie i przepiękny zapach. Większość z pań znała kosmetyki naturalne Orientana, a seria BIO AYURVEDA wydała im się bardzo interesująca.
Pokazaliśmy też produkty, które wchodzą na rynek pod koniec marca. Są to dwa kremy pod oczy, jeden z piwonią chińską a drugi z wiciokrzewem japońskim. Tym razem formuły kremów zostały opracowane tak aby działać na problemy związane ze skórą wokół oczu w dwóch najbardziej typowych przypadkach. Krem regenerująco – odmładzający przeznaczony dla osób posiadających zmarszczki, borykających się z oznakami starzenia i problemami cieni i worków pod oczami. Krem ten będzie doskonały dla skóry dojrzałej i wymagającej odmłodzenia. Krem rozświetlająco-ultranawilżający przeznaczony dla skóry z początkowymi objawami starzenia, ale także dla osób, u których ze względu na aktywy tryb życia występują objawy zmęczenia takie jak cienie, worki i opuchlizny. To krem dla osób młodszych, spędzających dużo czasu przed komputerem lub imprezujących ?
Na spotkaniu serwowaliśmy zieloną herbatę i azjatyckie przekąski – tym razem kuchnia indonezyjska.